FANDOM

Seungri
Seungri

Pełne nazwisko

Lee Seung-hyun

Zapis

이승현

Data urodzenia

12 grudnia 1990r.

Miejsce urodzenia

Gwangju

Edukacja

Chung-Ang University

Obecny zespół

Big Bang

Były zespół

II Hwa (taneczny)

Początki karieryEdytuj

Po raz pierwszy pojawił się w telewizji w serialu Let's Cokeplay: M.Net Battle Shinhwa, w którym Shinhwa starał się "stworzyć drugiego siebie" - chłopca, który będzie wwystępował w zespole. Został zauważony przez umiejętności taneczne, lecz nie wystarczyły one i doprowadziły go do eliminacji. Zainteresowała się nim dopiero wytwórnia YG Entertainment i wstąpił do Big Bang. Podczas zawodów tanecznych rywalizowali z nim m.in. Taemin, Taeyang czy Eunhyuk. Stworzył on również kilka choreografii Big Bang.

Na dużym ekranie zadebiutował w filmie "Why DiD You Come To My House?",a następnie pojawił się u boku swojego kolegi z zespołu - T.O.Pa w serialu "My 19".

Życie osobiste Edytuj

Po zdaniu wstępnych egzaminów, Seungri został przyjęty do Chung-Ang University i rozpoczął naukę wiosną 2010 r. Powiedział, że oprócz śpiewania chce mieć również stałe dochody.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdyby zakochał się w swojej fance, nie czekałby, tylko odrazu poprosiłby o numer telefonu.
  • Jest wielkim fanem piłki nożnej.
  • Na 19-ste urodziny G-Dragona napisał w sekrecie urodzinową wersję Dirty Cash, która została zaprezentowana podczas "Always Showcase".
  • Jest wielkim fanem Junsu z JYJ. W jego obecności robi się tak nerwowy,że gdy spotkali się pierwszy raz, chwycił Junsu za rękę i nie chciał jej puścić.
  • Swoją pierwszą dziewczynę poznał w dziewiątej klasie. Zobaczył ją w tłumie i odrazu się zakochał. Później odnalazł ją. Spotykali się przez trzy lata.